Exhibition World pyeti Howard Klein, moderatorin e Kongresit të 85 të UFI-t në Shën Petersburg, për të vecuar pikat kryesore nga ky event i rëndësishëm i vitit për sektorin.
Duke marre parasysh qe kam qenë shumë herë në Rusi, isha i etur të shihja se si do të shkonte Kongresi i UFI-t në Shën Petersburgut; ishte kënaqësi që e mbështeta atë nga skena. Këto janë ndër pikat kryesore që do të vecoja:
Eksperti i konkurrencës botërore, Stephane Garelli, dha një udhëtim të shpejtë dhe të furishëm “si me slitë” përmes ndryshimit të mjedisit global të biznesit. Ishte mbështetur me disa faqe prezantimi prekëse – me qartësi mesazhi që goditën si Kalashnikov!
Anëtarët e UFI mund të shikojnë sesionin e tij në seksionin anëtar të faqes së UFI.
Kur flasim për të gjitha modelet e reja të biznesit, Stephane vuri në dukje një nevojë të vazhdueshme për lidhje emocionale. Kjo, së bashku me nevojën tonë për një marketing më të orientuar, u bënë temë e përsëritur në shumë sesione të tjera.
Paneli me katër udhëheqës të industrisë solli shumë pikëpamje të forta, veçanërisht në lidhje me të pjesen dixhitale/ të dhënat.
Fokusi në përvojën e klientit ka shumë nisma ‘dixhitale’, duke përfshirë analiza më të thella, dhe një përdorim të mundshëm në rritje të zgjidhjeve të AI dhe Blockchain. Megjithatë, shpejtësia e adoptimit në industrinë tonë nuk është e mirë; duhet të ndalojmë trajtimin e ‘dixhital’ si një subjekt i më vete – është integral!
Paneli foli edhe për ndryshimin e formateve të eventeve dhe nevojat për një audience më të re te ekspozitave tregtare (a nuk mbajmë të dhëna mbi profilet e moshave?). Megjithatë, koncepti i ‘festivalizimit’ duket i kufizuar dhe duhet të ndryshohet për të pasqyruar një gamë më të gjerë të përvojës së klientit. Një deklaratë përfundimtare e fortë në këtë seancë ishte se mjedisi i bashkimeve dhe blerjeve të kompanive (M&A) nuk mund të mbështesë shumëfishët e lartë, me një rrezik potencial për cilësinë e eventeve.
Këtë vit, Prezantimi i gjerë i Next Generation Leadership (NGL) përfshinte disa mesazhe të fuqishme: rritje të rëndësinë të Marketingut të Bazuar në Personalitet (i lidhur me përvojat e përgjithshme të konsumatorëve); dhe nevoja për qasje më të strukturuara për talent (duke marrë parasysh 99% prej nesh janë gjendur në këtë industri rastësisht, e në mënyrë të paplanifikuar). Ky grup është një shpallje e mirë për të tërhequr kandidatë të NGL per 2019.
Nga sesionet e shumta, do të theksoja dy.
- Së pari, prezantimi i përvojave dhe pritshmërive të vizitorëve globale ishte një pamje e parë e studimit të UFI-së dhe Explori-t për mbi 13,000 pjesëmarrës. Variacionet e moshës (në vend të vjetërsisë) ishin të rëndësishme dhe ne mirëpresim analiza të mëtejshme.
- Së dyti, hulumtimi i grave në industrinë e ekspozitave ishte interesante, duke çuar në një pikë kyçe të marrjes së më shumë grave në role drejtuese (NB: President i ardhshëm i UFI do të jetë Mary Larkin).
Së fundi, Kozmonauti Sergej Ryazanski ishte një frymëzim kryesor – fryma e Gagarin’s Поехали! (Shkojme!). Një shkencëtar së pari, e pastaj edhe një kozmonaut, Sergei i mposhti sfidat, disa kërcënime karriere, për të punuar në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës, një qasje menaxhimi holistik për eksplorimin e hapësirës.
Në përgjithësi, me 450+ delegatë nga 54 vende, ka pasur nivele të larta të rrjetëzimit në Kongresin UFI të këtij viti. Sigurisht, shumë delegatë pëlqyen vendndodhjen.
Për më shumë, lexoni: www.exhibitionworld.co.uk